1. De ce am primit simulare in alb/negru?
Culorile de baza a produselor si culoarea personalizarii va fi de fiecare data cele mentionate in cursul comenzii de catre cumparator! In cazul bratarilor personalizate prin serigrafie trimitem simulare realizata in alb-negru. Aceste produse nu pot fi realizate dupa coduri de culori. Simularile sunt realizate pentru verificarea pozitiei a graficii pe bratari.
2. Bratarile pot fi ridicate personal?
Momentan nu exista aceasta posibilitate. Bratarile de fiecare data sunt livrate de firma de curierat, la adresa specificata in cursul comenzii.
3. Ce inseamna factura fara TVA, si care sunt conditiile?
ATENTIE: achizitionarea produselor de la noi, va fi o tranzactie intracomunitara. Firma noastra este inregistrata in Ungaria, nu avem firma in Romania! Daca nu cunosti legislatia privind tranzactiile intracomunitare, te rugam sa te informezi inainte de lansarea comenzii!In doua cazuri va fi TVA-ul 0% pe factura: Daca bratarile sunt cumparate de o firma inregistrata in Romania, si firma respectiva este inregistrata in Registrul Operatorilor Intracomunitari. Daca bratarile sunt cumparate de o firma, care este inregistrata inafara Uniunii Europene. In acest caz, la sosirea in tara respectiva, coletul va fi supus procedurii vamale, in urma caruia va fi calculat o taxa vamala, care va fi suportat de catre cumparator. In acele cazuri, cand bratarile sunt cumparate de catre o firma, care este inregistrata inafara Ungariei, dar intr-o tara membra a Uniunii Europene, si are un CUI valid European, conform legislatiei in vigoare, TVA-ul trebuie sa fie 0% pe factura. La link-ul urmator poti verifica CUI-ul firmelor: http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/ Pentru CUI European firmele din Romania trebuie sa se inregistreze in Registrul Operatorilor Intracomunitari. Daca acest lucru nu s-a intamplat, sau daca bratarile sunt cumparate pe o persoana fizica, conform legislatiei in vigoareva fi aplicat TVA-ul din Ungaria, 27%. Daca lansezi o comanda, dinafara Uniunii Europene, factura va contine TVA 0%. In aceste cazuri, dupa sosirea coletului in tara respectiva, va fi supus procedurii vamale. Taxa vamala stabilita va fi suportat de fiecare data de cumparator! Te rugam sa te informezi in legatura cu legislatiile vamele, inainte sa lansezi o astfel de comanda!
4. Cand si cum pot comunica cu dumneavoastra?
Prin telefon, la numarul 031221-0994, in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30. Prin chat, disponibil pe site, in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30. Dupa aceasta ora poti lasa mesaj, la care vom raspunde la prima ora, in a doua zi lucratoare. Prin mail si fax, in 2 4 ore. Vei primi raspuns in cel mai scurt timp posibil.
5. Care sunt costurile suplimentare, daca vreau bratari personalizate?
In cazul urmatoarelor produse, pretul afisat pe site contine deja cheltuelile de personalizare: bratari textile bratari preinscriptionate Tyvek 3/4” si Tyvek 1” bratari Tyvek Full Color bratari siliconice snururi de gat ecusoane In cazul urmatoarelor produse, la personalizare se calculeaza i taxa de cliseu si o taxa de inscriptionare: bratari Tyvek ¾” si Tyvek 1” bratari Plastic bratari Vinyl Taxa de cliseu se calculeaza separat pentru fiecare grafica comandata si pentru tipurile diferite de bratari. Taxa cliseu standard: 33 Ron+TVA Taxa cliseu ecxpress: 60 Ron+TVA Taxa de inscriptionare se calculeaza dupa numarul bratarilro comandate. Taxa incriptionare standard: 0,03 Ron+TVA/buc Taxa inscriptionare express: 0,06 Ron+TVA/buc
6. Vreu sa devin redistribuitor. Ce am de facut?
Despre statusul de redistribuitor pot afla toate detaliile de la colegii nostrii. Te rugam sa ne contactezi!
7. Ce am de facut, daca nimeni nu era la adresa in clipa livrarii?
In cazul in care curierul nu a gasit la adresa de livrare pe nimeni, o sa gasesti o instiintare de la el. In a doua zi lucratoare va incerca din nou livrarea (este inclusa in pretul de livrare). Daca ai primit o instiintare de la firma de curierat, te rugam sa iei legatura cu ei (mentionand numarul AWB a coletului, pe care l-ai primit de la noi) , sa stabiliti ziua/ora livrarii. Intre timp, o sa te contactam si noi, in legatura cu livrare. Daca nici cu noi, si nici cu firma de curier nu ai clarificat situatia, coletul va veni inapoi la noi. Daca ai nevoie de produse, dupa ce coletul a ajuns inapoi la noi, trebuie sa achiti din nou taxa de livrare. Pentru evitarea problemelor, te rugam sa lansezi comenzile in timp.
8. De unde pot sa lansez comenzi?
Poti lansa comanda din orice tara. Insa in cazurile in care, adresa de livrare este departe de Romania, vor fi calculate separat taxa si termenul de livrare.
9. Cum pot lansa o comanda?
Ai trei posibilitati: Prin magazin online: Daca stii de ce produs ai nevoie, cu ce inscriptie, pentru tine modul cel mai rapid si comfortabil este lansarea comenzii prin magazin online. Poti alege tipul de bratara ideal pentru evenimentul tau (ajutor AICI) In gama noastra de bratari de acces cu siguranta vei gasi produsul perfect pentru tine. Pe site ai posibilitatea sa ne dai toate informatiile necesere, legate de comanda: tipul bratarii, culoarea, cantitatea, inscriptia , datele pentru livrare si pentru factura. Mai multe informatii gasesti AICI: Cum pot lansa o comanda? Prin e-mail: Ai posibilitatea sa ne trimiti comanda si prin e-mail. Nu ai altceva de facut, decat se ne trimiti informatiile urmatoare: tipul bratarilor, cantitatea, culoarea, textul si/sau sigla, datele pentru factura si pentru livrare. Te vom contactata in cel mai scurt timp posibil. Bratarile vor fi trimise la productie, doar dupa ce ai acceptat simularea trimisa (in cazul bratarilor cu personalizare). Mai multe informatii, AICI>>> Prin fax: Poti sa ne trimiti comanda prin fax: tipul produsul dorit, cantitatea, culoarea, inscriptia/sigla, datele pentru factura si pentru livrare, iar noi vom reveni cu o confirmare in cel mai scurt timp posibil. Mai multe informatii AICI>>>
10. Ce am de facut, daca vreau sa lansez comanda prin magazinul online?
Daca vrei sa lansezi o comanda prin magazinul online, ai de facut urmatoarele pasuri: Alege produsul dorit pentru evenimentul tau (ajutor aici>>>) Alege culoarea/culorile dorite Daca vrei bratari personalizate, scrie textul in casuta, sau incarca sigla dorita Alege culoarea personalizarii Alege fontul dorit, si marimea literelor Alege tipul personalizarii: express sau standard Seteaza cantitatea Aseaza bratara in cos Verifica datele introduse Intra in contul tau. Daca nu ai cont, aici poti crea unul Specifica datele pentru livrare Specifica si celalalte date Verifica comanda Alege modul de plata Lanseaza comanda, si ai si terminat!
11. Ce am de facut, daca vreau sa lansez comanda in e-mail?
Nu ai altceva de facut, decat sa ne trimiti un mail la adresa info@bratari24.ro, cu urmatoarele date: Tipul bratarii Cantitatea Culoarea/culorile Textul/sigla (in cazul bratarilor cu personalizare) Modul de plata Datele pentru factura Datele pentru livrare Termenul de livrare Numar de telefon Te vom contactat in cel mai scurt timp posibil, iti vom trimite o simulare (daca ai comandat bratari cu personalizare), si dupa acceptarea simularii incepem realizarea bratarilor. Mai multe informatii aici>>>
12. Dupa lansarea comenzii ce am de facut?
Daca ai ales PayPal pentru plata, nu ai altceva de facut, decat sa astepti e-mailul de confirmare. Daca ai comandat bratari personalizate, vei primi o simulare de la colegii nostri, pe care trebuie sa accepti. Abia dupa confirmarea ta o sa ajunga comanda la productie. Daca ai comandat bratari fara inscriptie, vei primi factura si numarul AWB a coletului, cu care a fost expediat. Cu acest numar poti verifica statusul coletului pe site-ul firmei de curierat. Daca ai ales transferul bancar pentru plata, te rugam sa ne trimiti o copie dupa Ordinul de Plata, astfel nu mai asteptam sa ajunga banii in contul nostru. Daca ai comandat bratari personalizate, o sa primesti o simulare in cel mai scurt timp posibil. In ziua livrarii o sa-ti trimitem numarul AWB a coletului, cu care poti verifica statusul livrarii pe site-ul firmei de curierat. Daca ai ales plata ramburs, o sa platesti in numerar la curier, in clipa livrarii. Daca ai comandat bratari personalizate, o sa primesti o simulare in e-amil, pe care trebuie sa accepti inainte sa incepem realizarea bratarilor. Daca ai comandat bratari fara inscriptionare o sa primesti factura si numarul AWB a coletului in cel mai scurt timp posibil.
13. In cat timp o sa primesc bratarile comandate?
Timpul de livrare depinde de faptul daca ai comandat bratari cu sau fara personalizare, si de modurile de personalizare si livrare comandate (standard sau express). In cazul bratarilor fara personalizare: Cu livrare express: in 24 ore, in cazul comenzilor lansate pana la ora 12.00. ATENTIE: livrarea express este posibila doar in unele orase mari din Romania. Cu livra standard: 2-3 zile lucratoare, de la efectuarea platii (inafara de cazurile, cand bratarile vor fi platite ramburs). In cazul bratarilor personalizate: Personalizare standard+livrare standard: 5 zile lucratoare (de la acceptarea simularii si efectuarea platii) Personalizare standard+livrare express: 3-4 zile lucratoare (de la acceptarea simularii si efectuarea platii) Personalizare express+livrare standard: 3 zile lucratoare (de la acceptarea simularii si efectuarea platii) Personalizare express+livrare express: 2 zile lucratoare (de la acceptarea simularii si efectuarea platii) In cazul bratarilor textile si siliconice, a snururilor de gat si a ecusoanelor, termenul de livrare varieaza in functie de cantitatea comandata, deci te rugam sa ne contactezi. Te rugam sa iei in considerare, ca bratarile personalizate au un termen de productie dupa acceptarea simularii.
14. Care sunt modalitatile de plata?
Momentan ai trei posibilitati: plata in avans, prin transfer bancar PayPal ( prin cont PayPal, sau cu card bancar VISA, Master Card ) Plata ramburs (in numerar, la curier) Date pentru transferul bancar: Firma: Wristfield International Kft Banca: OTP Bank Romania SA Swift: OTPVROBU IBAN: RO 66 OTPV 200000 366833 RO 01
15. Daca lansez comenzi in mod repetat, pot sa primesc reducere?
Reducerile de pret sunt calculate in functie de numarul comenzilor din trecut si de cantitatile comandate. Te rugam sa ne contactezi, si sumele exacte vei afla de la colegii nostrii.
16. Care sunt posibilitatile de personalizare a bratarilor?
Toate bratarile pot fi personalizate. Inscriptia poate sa fie un text sau sigla (cu o singura culoare, sau in mai multe culori, depinde de tipul bratarii comandate). Daca ai nevoie de ajutor, nu ezita sa ne contactezi >>>>Planificare gratuita. Poti sa na tirmiti grafica, dar daca nu ai nici o idee, te ajutam noi.
17. Pot sa comand orice grafica pe bratari?
Da. Insa in cazurile in care , grafica contine elemente care sunt protejate de drepturi de autor (Copyright), toate raspunderea este a cumparatorului.
18. Am o sigla colorata, si vreau neparat sa apara colorat pe bratari . Se poate?
Da, se poate. Avem produse, care pot fi realizate full color, chiar si dupa coduri de culori: bratari Tyvek Full Color bratari textile snururi de gat ecusoane In cazul bratarilor din silicon, culoarea de baza si culoarea personalizarii pot fi comandate dupa coduri.
19. Ce am de facut, daca am primit bratari cu grafica gresita, nu sunt multumit de calitate, sau pur si simplu m-am razgandit?
Gasesti toate raspunsurile in Conditiile Generale de Garantie!
20. Care sunt produsele si situatiile pe care oferiti garantie?
Oferim grantie unice pe piata, pe toate produsele comandate de la noi. Detaliile le gasesti AICI>>>
21. Ce am de facut, daca nu mai vreau sa primesc newsletter de la voi?
In fiecare newsletter gasesti un link de DEZABONARE. Cu acest link poti sa te dezabonezi cu usurinta. Daca, din intamplare, primesti in continuare scrisori de la noi, te rugam sa ne contactezi, si vom rezolva problema imediat. >>>Contact